MENU

FIT

  • środa
    26-09-2018
    śniadaniePaprykarz z kaszy jaglanej z pieczywem wieloziarnistym (zimno)(1)
    II śniadanieCzekoladowy pudding z tapioki z musem brzoskwiniowym (zimno)(7)
    obiadPełnoziarnisty makaron penne z pesto z rukoli z grilowanym kurczakiem i suszonymi pomidorami (ciepło)(1,8)
    PodwieczorekSmoothie owocowe (zimno)
    KolacjaFrittata z chorizo (ciepło)(3,7)
  • czwartek
    27-09-2018
    śniadanieRacuszki pełnoziarniste z bananów z serkiem śmietankowym (ciepło)(1,3,7)
    II śniadanieCarpaccio z buraka z fetą i orzechami nerkowca (zimno)(7,8)
    obiadPulpeciki drobiowo-warzywne w sosie pomidorowym z kluseczkami razowymi i brokułem (ciepło)(1,3,7)
    PodwieczorekOwocowe ptasie mleczko z płatkami migdałowymi (zimno)(7,8)
    KolacjaSałatka z tuńczyka, jajka i czarnych oliwek z sosem musztardowym (zimno)(3,4,10)
  • piątek
    28-09-2018
    śniadanieTwarożek z czarnuszką i pomidorkami koktajlowymi z pieczywem (zimno)(1,7)
    II śniadanieDomowy budyń jaglany z musem jagodowym (zimno)(8)
    obiadŁosoś pieczony w ziołach z ryżem curry i lekką sałatką (ciepło)(4)
    PodwieczorekAmarantuski z żurawiną (zimno)(8,11)
    Kolacja Lekko pikanta zupa tajska na mleczku kokosowym (ciepło)
  • sobota
    29-09-2018
    śniadanieOwsianka kokosowo-gruszkowa z orzechami włoskimi (ciepło/zimno)(1,8)
    II śniadanieKanapka z szynką drobiową i warzywami (zimno)(1)
    obiadRisotto pomidorowe z cukinią (ciepło)(7)
    PodwieczorekSmoothie marchewkowe (zimno)
    KolacjaSałatka Caprese z grillowanym indykiem i pesto bazyliowym (zimno)(7,8)
  • niedziela
    30-09-2018
    śniadanieOmlet biszkoptowy z rodzinkami z musem agrestowym (ciepło)(1,3)
    II śniadaniePasta z tuńczyka z domowymi nachosami (zimno)(1,4)
    obiadRoladka drobiowa ze szpinakiem i mozzarellą na pęczaku i puree z marchewki (ciepło)(1,7)
    PodwieczorekGalaretka owocowa z orzechami nerkowca i wiórkami kokosowymi (zimno)(8)
    KolacjaMini pizze z kalafiora z papryką, oliwkami i parmezanem (ciepło)(1,3,7)

VEGE

  • środa
    26-09-2018
    śniadaniePaprykarz z kaszy jaglanej z pieczywem wieloziarnistym (zimno)(1)
    II śniadanieCzekoladowy pudding z tapioki z musem brzoskwiniowym (zimno)(7)
    obiadPełnoziarnisty makaron penne z pesto z rukoli z suszonymi pomidorami i orzechami włoskimi (ciepło)(1,8)
    PodwieczorekSmoothie owocowe (zimno)
    KolacjaFrittata z pieczarkami (ciepło)(3,7)
  • czwartek
    27-09-2018
    śniadanieRacuszki pełnoziarniste z bananów z serkiem śmietankowym (ciepło)(1,3,7)
    II śniadanieCarpaccio z buraka z fetą i orzechami nerkowca (zimno)(7,8)
    obiadZapiekanka ziemniaczana z brokułami (ciepło)(7)
    PodwieczorekOwocowe ptasie mleczko z płatkami migdałowymi (zimno)(7,8)
    KolacjaSałatka z tuńczyka, jajka i czarnych oliwek z sosem musztardowym (zimno)(3,4,10)
  • piątek
    28-09-2018
    śniadanieTwarożek z czarnuszką i pomidorkami koktajlowymi z pieczywem (zimno)(1,7)
    II śniadanieDomowy budyń jaglany z  musem jagodowym (zimno)(8)
    obiadŁosoś pieczony w ziołach z ryżem curry i lekką sałatką (ciepło)(4)
    PodwieczorekAmarantuski z żurawiną (zimno)(8,11)
    Kolacja Lekko pikanta zupa tajska na mleczku kokosowym (ciepło)
  • sobota
    29-09-2018
    śniadanieOwsianka kokosowo-gruszkowa z orzechami włoskimi (ciepło/zimno)(1,8)
    II śniadanieKanapka z hummusem z buraka z warzywami (zimno)(1,11)
    obiadRisotto pomidorowe z cukinią (ciepło)(7)
    PodwieczorekSmoothie marchewkowe (zimno)
    KolacjaSałatka Caprese z pesto bazyliowym (zimno)(7,8)
  • niedziela
    30-09-2018
    śniadanieOmlet biszkoptowy z rodzinkami z musem agrestowym (ciepło)(1,3)
    II śniadaniePasta z tuńczyka z domowymi nachosami (zimno)(1,4)
    obiadKotleciki z cukinią i płatkami owsianymi na pęczaku i puree z marchewki (ciepło)(1,3,7)
    PodwieczorekGalaretka owocowa z orzechami nerkowca i wiórkami kokosowymi (zimno)(8)
    KolacjaMini pizze z kalafiora z papryką, oliwkami i parmezanem (ciepło)(1,3,7)

SPORT

  • środa
    26-09-2018
    śniadaniePaprykarz z kaszy jaglanej z pieczywem wieloziarnistym (zimno)(1)
    II śniadanieCzekoladowy pudding z tapioki z musem brzoskwiniowym (zimno)(7)
    obiadPełnoziarnisty makaron penne z pesto z rukoli z grilowanym kurczakiem i suszonymi pomidorami (ciepło)(1,8)
    PodwieczorekSmoothie owocowe z płatkami migdałowymi (zimno)
    KolacjaFrittata z chorizo (ciepło)(3,7)
  • czwartek
    27-09-2018
    śniadanieRacuszki pełnoziarniste z bananów z serkiem śmietankowym i musem jabłkowym (ciepło)(1,3,7)
    II śniadanieCarpaccio z buraka z fetą i orzechami nerkowca z pieczywem (zimno)(1,7,8)
    obiadPulpeciki drobiowo-warzywne w sosie pomidorowym z kluseczkami razowymi, brokułem i kalafiorem (ciepło)(1,3,7)
    PodwieczorekOwocowe ptasie mleczko z płatkami migdałowymi (zimno)(7,8)
    KolacjaSałatka z tuńczyka, jajka i czarnych oliwek z brązowym ryżem i sosem musztardowym(zimno)(3,4,10)
  • piątek
    28-09-2018
    śniadanieTwarożek z czarnuszką i pomidorkami koktajlowymi z pieczywem (zimno)(1,7)
    II śniadanieDomowy budyń jaglany z bananem i musem jagodowym (zimno)(8)
    obiadŁosoś pieczony w ziołach z ryżem curry i lekką sałatką (ciepło)(4)
    PodwieczorekAmarantuski z żurawiną (zimno)(8,11)
    Kolacja Lekko pikanta zupa tajska na mleczku kokosowym (ciepło)
  • niedziela
    30-09-2018
    śniadanieOmlet biszkoptowy z rodzinkami, bananem i dżem śliwkowym (ciepło)(1,3)
    II śniadaniePasta z tuńczyka z domowymi nachosami (zimno)(1,4)
    obiadRoladka drobiowa ze szpinakiem i mozzarellą na pęczaku i puree z marchewki (ciepło)(1,7)
    PodwieczorekGalaretka owocowa z orzechami nerkowca i wiórkami kokosowymi (zimno)(8)
    KolacjaMini pizze z kalafiora z kurczakiem, czerwoną fasolą, oliwkami i parmezanem (ciepło)(1,3,7)

BEZGLUTENOWA

  • środa
    26-09-2018
    śniadaniePaprykarz z kaszy jaglanej z pieczywem bezglutenowym (zimno)
    II śniadanieCzekoladowy pudding z tapioki z musem brzoskwiniowym (zimno)(7)
    obiadBezglutenowy makaron z pesto z rukoli z grilowanym kurczakiem i suszonymi pomidorami (ciepło)(8)
    PodwieczorekSmoothie owocowe (zimno)
    KolacjaFrittata z chorizo (ciepło)(3,7)
  • czwartek
    27-09-2018
    śniadanieBezglutenowe racuszki z bananów z serkiem śmietankowym (ciepło)(3,7)
    II śniadanieCarpaccio z buraka z fetą i orzechami nerkowca (zimno)(7,8)
    obiadZapiekanka ziemniaczana z brokułami (ciepło)(7)
    PodwieczorekOwocowe ptasie mleczko z płatkami migdałowymi (zimno)(7,8)
    KolacjaSałatka z tuńczyka, jajka i czarnych oliwek z sosem musztardowym (zimno)(3,4,10)
  • piątek
    28-09-2018
    śniadanieTwarożek z czarnuszką i pomidorkami koktajlowymi z pieczywem bezglutenowym (zimno)(7)
    II śniadanieDomowy budyń jaglany z musem jagodowym (zimno)(8)
    obiadŁosoś pieczony w ziołach z ryżem curry i lekką sałatką (ciepło)(4)
    PodwieczorekAmarantuski z żurawiną (zimno)(8,11)
    Kolacja Lekko pikanta zupa tajska na mleczku kokosowym (ciepło)
  • sobota
    29-09-2018
    śniadanieBezglutenowa owsianka kokosowo-gruszkowa z orzechami włoskimi (ciepło/zimno)(8)
    II śniadanieBezglutenowa kanapka z hummusem z buraka z warzywami (zimno)(1,11)
    obiadRisotto pomidorowe z cukinią (ciepło)(7)
    PodwieczorekSmoothie marchewkowe (zimno)
    KolacjaSałatka Caprese z grillowanym indykiem i pesto bazyliowym (zimno)(7,8)
  • niedziela
    30-09-2018
    śniadanieBezglutenowy omlet biszkoptowy z rodzinkami i musem agrestowym (ciepło)(3)
    II śniadaniePasta z tuńczyka z waflem ryżowym (zimno)(4)
    obiadRoladka drobiowa ze szpinakiem i mozzarellą na kaszy jaglanej oraz puree z marchewki (ciepło)(7)
    PodwieczorekGalaretka owocowa z orzechami nerkowca i wiórkami kokosowymi (zimno)(8)
    KolacjaBezglutenowe mini pizze z kalafiora z papryką, oliwkami i parmezanem (ciepło)(3,7)

PALEO

  • środa
    26-09-2018
    śniadaniePaprykarz z kaszy jaglanej z warzywami (zimno)
    II śniadanieSmoothie owocowe z płatkami migdałowymi (zimno)(8)
    obiadGrillowany filet z kurczaka z sałatką z rukoli, prażonych orzechów włoskich i pomidorków koktajlowych (ciepło)(8)
    KolacjaFrittata z chorizo (ciepło)(3,7)
  • czwartek
    27-09-2018
    śniadanieRacuszki kokosowe z bananami i musem malinowym z orzechami nerkowca (ciepło)(3,8)
    II śniadanie Zielony omlet (ciepło)(3)
    obiadPulpeciki drobiowo-warzywne w sosie pomidorowym z brokułem (ciepło)
    KolacjaSałatka z tuńczyka, jajka i czarnych oliwek z sosem musztardowym (zimno)(3,4,10)
  • piątek
    28-09-2018
    śniadanieJajecznica z pomidorami i bazylią (ciepło)(3)
    II śniadanieAmarantuski z żurawiną (zimno)(8,11)
    obiadŁosoś pieczony w ziołach z ryżem curry i lekką sałatką (ciepło)(4)
    Kolacja Lekko pikanta zupa tajska na mleczku kokosowym (ciepło)
  • sobota
    29-09-2018
    śniadanieJaglanka kokosowo-gruszkowa z orzechami włoskimi (ciepło/zimno)(8)
    II śniadanieSmoothie marchewkowe z orzechami nerkowca (zimno)(8)
    obiadAwokado faszerowane mięsem i warzywami (ciepło)(9)
    KolacjaSałatka Caprese z grillowanym indykiem i pesto bazyliowym (zimno)(8)
  • niedziela
    30-09-2018
    śniadanieOmlet biszkoptowy z rodzinkami z musem agrestowym (ciepło)(3)
    II śniadanieGalaretka owocowa z orzechami nerkowca i wiórkami kokosowymi (zimno)(8)
    obiadRoladki drobiowe ze szpinakiem, pieczonymi ziemniakami i puree z marchewki (ciepło)
    KolacjaMini pizze kalafiorowe z szynką drobiową, papryką i oliwkami (ciepło)(3,7)