MENU

FIT

  • niedziela
    20-05-2018
    śniadanieFocaccia z szynką i pomidorkami na rukoli (ciepło/zimno)(1,7)
    II śniadanieMilkshake malinowo-brzoskwioniowy (zimno)(7)
    obiadGulasz wołowy z warzywami na kaszy bulgur z sałatką z ogórka kiszonego (ciepło)(1)
    PodwieczorekBrownie buraczane (zimno)(3)
    KolacjaKrem z pieczonych pomidorków i papryki z ricottą (ciepło)(7)
  • poniedziałek
    21-05-2018
    śniadanieNaleśniki kukurydziane z suszonymi pomidorami (ciepło)(3,7)
    II śniadanieJogurt naturalny z domową granolą orzechową i borówkami (zimno)(1,7,8)
    obiadKotleciki gryczano-serowe w sosie grzybowym na puree z pietruszki z sałatką z pomidorów (ciepło)(1,3,7)
    PodwieczorekFIT muffinki bananowe z płatkami czekoladowymi (zimno)(1,3,7)
    KolacjaGrillowane warzywa z kozim serem (ciepło/zimno)(7)
  • wtorek
    22-05-2018
    śniadanieKanapka z pastą jajeczną ze szczypiorkiem i warzywami (zimno)(1,3,7)
    II śniadanieKawowy milkshake owsiany (zimno)(1,7)
    obiadIndyk pieczony z batatami i serem pleśniowym z zieloną fasolką szparagową (ciepło)(7)
    PodwieczorekSałatka owocowa z płatkami migdałowymi (zimno)(8)
    KolacjaCukinia faszerowana kaszą kuskus i warzywami (ciepło)(1,9)
  • środa
    23-05-2018
    śniadaniePaprykarz z kaszy jaglanej z pieczywem wieloziarnistym (zimno)(1)
    II śniadanieCzekoladowy pudding z tapioki z musem brzoskwiniowym (zimno)(7)
    obiadPełnoziarnisty makaron penne z pesto z rukoli z grilowanym kurczakiem i suszonymi pomidorami (ciepło)(1,8)
    PodwieczorekSmoothie jabłkowo-cynamonowe (zimno)
    KolacjaFrittata z chorizo (ciepło)(3,7)
  • czwartek
    24-05-2018
    śniadanieRacuszki pełnoziarniste z bananów z serkiem śmietankowym (ciepło)(1,3,7)
    II śniadanieCarpaccio z buraka z fetą i orzechami nerkowca (zimno)(7,8)
    obiadPulpeciki drobiowo-warzywne w sosie pomidorowym z kluseczkami razowymi i brokułem (ciepło)(1,3,7)
    PodwieczorekOwocowe ptasie mleczko z płatkami migdałowymi (zimno)(7,8)
    KolacjaSałatka z tuńczyka, jajka i czarnych oliwek z sosem musztardowym (zimno)(3,4,10)
  • piątek
    25-05-2018
    śniadanieTwarożek z czarnuszką i pomidorkami koktajlowymi z pieczywem (zimno)(1,7)
    II śniadanieDomowy budyń jaglany z musem z owoców leśnych (zimno)(8)
    obiadŁosoś pieczony w ziołach z ryżem curry i lekką sałatką (ciepło)(4)
    PodwieczorekAmarantuski z żurawiną (zimno)(8,11)
    Kolacja Lekko pikanta zupa tajska na mleczku kokosowym (ciepło)
  • sobota
    26-05-2018
    śniadanieOwsianka kokosowo-bananowa z orzechami włoskimi (ciepło/zimno)(1,8)
    II śniadanieKanapka z szynką drobiową i warzywami (zimno)(1)
    obiadRisotto pomidorowe z cukinią (ciepło)(7)
    PodwieczorekSmoothie marchewkowe (zimno)
    KolacjaSałatka Caprese z grillowanym indykiem i pesto bazyliowym (zimno)(7,8)

VEGE

  • niedziela
    20-05-2018
    śniadanieFocaccia z pomidorkami i serem pleśniowym na rukoli (ciepło/zimno)(1,7)
    II śniadanieMilkshake malinowo-brzoskwioniowy (zimno)(7)
    obiadGulasz warzywny na kaszy bulgur z sałatką z ogórka kiszonego (ciepło)(1)
    PodwieczorekBrownie buraczane (zimno)(3)
    KolacjaKrem z pieczonych pomidorków i papryki z ricottą (ciepło)(7)
  • poniedziałek
    21-05-2018
    śniadanieNaleśniki kukurydziane z suszonymi pomidorami (ciepło)(3,7)
    II śniadanieJogurt naturalny z domową granolą orzechową i borówkami (zimno)(1,7,8)
    obiadKotleciki gryczano-serowe w sosie grzybowym na puree z pietruszki z sałatką z pomidorów (ciepło)(1,3,7)
    PodwieczorekFIT muffinki bananowe z płatkami czekoladowymi (zimno)(1,3,7)
    KolacjaGrillowane warzywa z kozim serem (ciepło/zimno)(7)

     

  • wtorek
    22-05-2018
    śniadanieKanapka z pastą jajeczną ze szczypiorkiem i warzywami (zimno)(1,3,7)
    II śniadanieKawowy milkshake owsiany (zimno)(1,7)
    obiadPieczone tofu z batatami i serem pleśniowym z zieloną fasolką szparagową (ciepło)(7)
    PodwieczorekSałatka owocowa z płatkami migdałowymi (zimno)(8)
    KolacjaCukinia faszerowana kaszą kuskus i warzywami (ciepło)(1,9)
  • środa
    23-05-2018
    śniadaniePaprykarz z kaszy jaglanej z pieczywem wieloziarnistym (zimno)(1)
    II śniadanieCzekoladowy pudding z tapioki z musem brzoskwiniowym (zimno)(7)
    obiadPełnoziarnisty makaron penne z pesto z rukoli z suszonymi pomidorami i orzechami włoskimi (ciepło)(1,8)
    PodwieczorekSmoothie jabłkowo-cynamonowe (zimno)
    KolacjaFrittata z pieczarkami (ciepło)(3,7)
  • czwartek
    24-05-2018
    śniadanieRacuszki pełnoziarniste z bananów z serkiem śmietankowym (ciepło)(1,3,7)
    II śniadanieCarpaccio z buraka z fetą i orzechami nerkowca (zimno)(7,8)
    obiadZapiekanka ziemniaczana z brokułami (ciepło)(7)
    PodwieczorekOwocowe ptasie mleczko z płatkami migdałowymi (zimno)(7,8)
    KolacjaSałatka z tuńczyka, jajka i czarnych oliwek z sosem musztardowym (zimno)(3,4,10)
  • piątek
    25-05-2018
    śniadanieTwarożek z czarnuszką i pomidorkami koktajlowymi z pieczywem (zimno)(1,7)
    II śniadanieDomowy budyń jaglany z musem z owoców leśnych (zimno)(8)
    obiadŁosoś pieczony w ziołach z ryżem curry i lekką sałatką (ciepło)(4)
    PodwieczorekAmarantuski z żurawiną (zimno)(8,11)
    Kolacja Lekko pikanta zupa tajska na mleczku kokosowym (ciepło)
  • sobota
    26-05-2018
    śniadanieOwsianka kokosowo-bananowa z orzechami włoskimi (ciepło/zimno)(1,8)
    II śniadanieKanapka z hummusem z buraka z warzywami (zimno)(1,11)
    obiadRisotto pomidorowe z cukinią (ciepło)(7)
    PodwieczorekSmoothie marchewkowe (zimno)
    KolacjaSałatka Caprese z pesto bazyliowym (zimno)(7,8)

SPORT

  • niedziela
    20-05-2018
    śniadanieFocaccia z szynką i pomidorkami oraz smoothie jabłkowo-gruszkowe (ciepło/zimno)(1,7)
    II śniadanieMilkshake malinowo-brzoskwioniowy (zimno)(7)
    obiadGulasz wołowy z warzywami na kaszy bulgur z sałatką z ogórka kiszonego (ciepło)(1)
    PodwieczorekBrownie buraczane (zimno)(3)
    KolacjaKrem z pieczonych pomidorków i papryki  z serem ricotta i kurczakiem (ciepło)(7)
  • poniedziałek
    21-05-2018
    śniadanieNaleśniki kukurydziane z zielonym groszkiem i suszonymi pomidorami (ciepło)(3,7)
    II śniadanieJogurt naturalny z domową granolą orzechową i borówkami (zimno)(1,7,8)
    obiadKotleciki gryczano-serowe w sosie grzybowym na puree z pietruszki z gotowanymi burakami (ciepło)(1,3,7)
    PodwieczorekFIT muffinki bananowe z płatkami czekoladowymi (zimno)(1,3,7)
    KolacjaGrillowane warzywa z kozim serem, kurczakiem i batatami (ciepło/zimno)(7)
  • wtorek
    22-05-2018
    śniadanieKanapka z pastą jajeczną ze szczypiorkiem i warzywami (zimno)(1,3,7)
    II śniadanieKawowy milkshake owsiany (zimno)(1,7)
    obiadIndyk pieczony z batatami i serem pleśniowym z zieloną fasolką szparagową i surówką z kiszonej kapusty (ciepło)(7)
    PodwieczorekSałatka owocowa z płatkami migdałowymi (zimno)(8)
    KolacjaCukinia faszerowana kaszą kuskus i warzywami z pieczywem (ciepło)(1,9)
  • środa
    23-05-2018
    śniadaniePaprykarz z kaszy jaglanej z pieczywem wieloziarnistym (zimno)(1)
    II śniadanieCzekoladowy pudding z tapioki z musem brzoskwiniowym (zimno)(7)
    obiadPełnoziarnisty makaron penne z pesto z rukoli z grilowanym kurczakiem i suszonymi pomidorami (ciepło)(1,8)
    PodwieczorekSmoothie jabłkowo-cynamonowe (zimno)
    KolacjaFrittata z chorizo (ciepło)(3,7)
  • czwartek
    24-05-2018
    śniadanieRacuszki pełnoziarniste z bananów z serkiem śmietankowym i musem jabłkowym (ciepło)(1,3,7)
    II śniadanieCarpaccio z buraka z fetą i orzechami nerkowca z pieczywem (zimno)(1,7,8)
    obiadPulpeciki drobiowo-warzywne w sosie pomidorowym z kluseczkami razowymi, brokułem i kalafiorem (ciepło)(1,3,7)
    PodwieczorekOwocowe ptasie mleczko z płatkami migdałowymi (zimno)(7,8)
    KolacjaSałatka z tuńczyka, jajka i czarnych oliwek z brązowym ryżem i sosem musztardowym(zimno)(3,4,10)
  • piątek
    25-05-2018
    śniadanieTwarożek z czarnuszką i pomidorkami koktajlowymi z pieczywem (zimno)(1,7)
    II śniadanieDomowy budyń jaglany z bananem i musem z owoców leśnych (zimno)(8)
    obiadŁosoś pieczony w ziołach z ryżem curry i lekką sałatką (ciepło)(4)
    PodwieczorekAmarantuski z żurawiną (zimno)(8,11)
    Kolacja Lekko pikanta zupa tajska na mleczku kokosowym (ciepło)
  • sobota
    26-05-2018
    śniadanieOwsianka kokosowo-bananowa z orzechami włoskimi oraz gruszką (ciepło/zimno)(1,8)
    II śniadanieKanapka z szynką drobiową, hummusem buraczanym i warzywami (zimno)(1)
    obiadRisotto pomidorowe z cukinią, groszkiem i mozzarellą (ciepło)(7)
    PodwieczorekJogurt naturalny z suszonymi morelami oraz smoothie marchewkowe (zimno)(7)
    KolacjaSałatka Caprese z grillowanym indykiem i pesto bazyliowym (zimno)(7,8)

BEZGLUTENOWA

  • niedziela
    20-05-2018
    śniadanieBezglutenowa focaccia z szynką i pomidorkami na rukoli (ciepło/zimno)(7)
    II śniadanieMilkshake malinowo-brzoskwioniowy (zimno)(7)
    obiadGulasz wołowy z warzywami na kaszy gryczanej z sałatką z ogórka kiszonego (ciepło)
    PodwieczorekBezglutenowe brownie buraczane (zimno)(3)
    KolacjaKrem z pieczonych pomidorków i papryki z ricottą (ciepło)(7)
  • poniedziałek
    21-05-2018
    śniadanieNaleśniki kukurydziane z suszonymi pomidorami (ciepło)(3,7)
    II śniadanieJogurt naturalny z domową bezglutenową granolą orzechową i borówkami (zimno)(7,8)
    obiadKotleciki gryczano-serowe w sosie grzybowym na puree z pietruszki z sałatką z pomidorów (ciepło)(1,3,7)
    PodwieczorekBezglutenowe FIT muffinki bananowe z płatkami czekoladowymi (zimno)(3,7)
    KolacjaGrillowane warzywa z kozim serem (ciepło/zimno)(7)
  • wtorek
    22-05-2018
    śniadanieBezglutenowa kanapka z pastą jajeczną ze szczypiorkiem i warzywami (zimno)(3,7)
    II śniadanieBezglutenowy kawowy milkshake owsiany (zimno)(7)
    obiadIndyk pieczony z batatami i serem pleśniowym z zieloną fasolką szparagową (ciepło)(7)
    PodwieczorekSałatka owocowa z płatkami migdałowymi (zimno)(8)
    KolacjaCukinia faszerowana brązowym ryżem i warzywami (ciepło)(9)
  • środa
    23-05-2018
    śniadaniePaprykarz z kaszy jaglanej z pieczywem bezglutenowym (zimno)
    II śniadanieCzekoladowy pudding z tapioki z musem brzoskwiniowym (zimno)(7)
    obiadBezglutenowy makaron z pesto z rukoli z grilowanym kurczakiem i suszonymi pomidorami (ciepło)(8)
    PodwieczorekSmoothie jabłkowo-cynamonowe (zimno)
    KolacjaFrittata z chorizo (ciepło)(3,7)
  • czwartek
    24-05-2018
    śniadanieBezglutenowe racuszki z bananów z serkiem śmietankowym (ciepło)(3,7)
    II śniadanieCarpaccio z buraka z fetą i orzechami nerkowca (zimno)(7,8)
    obiadZapiekanka ziemniaczana z brokułami (ciepło)(7)
    PodwieczorekOwocowe ptasie mleczko z płatkami migdałowymi (zimno)(7,8)
    KolacjaSałatka z tuńczyka, jajka i czarnych oliwek z sosem musztardowym (zimno)(3,4,10)
  • piątek
    25-05-2018
    śniadanieTwarożek z czarnuszką i pomidorkami koktajlowymi z pieczywem bezglutenowym (zimno)(7)
    II śniadanieDomowy budyń jaglany z musem z owoców leśnych (zimno)(8)
    obiadŁosoś pieczony w ziołach z ryżem curry i lekką sałatką (ciepło)(4)
    PodwieczorekAmarantuski z żurawiną (zimno)(8,11)
    Kolacja Lekko pikanta zupa tajska na mleczku kokosowym (ciepło)
  • sobota
    26-05-2018
    śniadanieBezglutenowa owsianka kokosowo-bananowa z orzechami włoskimi (ciepło/zimno)(8)
    II śniadanieBezglutenowa kanapka z hummusem z buraka z warzywami (zimno)(1,11)
    obiadRisotto pomidorowe z cukinią (ciepło)(7)
    PodwieczorekSmoothie marchewkowe (zimno)
    KolacjaSałatka Caprese z grillowanym indykiem i pesto bazyliowym (zimno)(7,8)

PALEO

  • niedziela
    20-05-2018
    śniadanie Focaccia z szynką i pomidorkami na rukoli (ciepło/zimno)
    II śniadanieBrownie buraczane (zimno)(3)
    obiadGulasz wołowy z warzywami na kaszy gryczanej z sałatką z ogórka kiszonego (ciepło)(
    KolacjaKrem z pieczonych pomidorów i papryki z pestkami dyni (ciepło)
  • poniedziałek
    21-05-2018
    śniadanieNaleśniki kukurydziane z suszonymi pomidorami (ciepło)(3)
    II śniadanieMuffinki bananowe (zimno)(3)
    obiadKotleciki gryczane na puree z pietruszki z sałatką z pomidorów  (ciepło)(3)
    KolacjaGrillowane warzywa z pesto (ciepło/zimno)(8)
  • wtorek
    22-05-2018
    śniadaniePasta jajeczna ze szczypiorkiem i warzywami (zimno)(3)
    II śniadanieMilkshake kawowy z orzechami laskowymi (zimno)(8)
    obiadIndyk pieczony z batatami i zieloną fasolką szparagową (ciepło)
    KolacjaCukinia faszerowana mięsem i warzywami (ciepło/zimno)(9)
  • środa
    23-05-2018
    śniadaniePaprykarz z kaszy jaglanej z warzywami (zimno)
    II śniadanieSmoothie jabłkowo-cynamonowe z płatkami migdałowymi (zimno)(8)
    obiadGrillowany filet z kurczaka z sałatką z rukoli, prażonych orzechów włoskich i pomidorków koktajlowych (ciepło)(8)
    KolacjaFrittata z chorizo (ciepło)(3,7)
  • czwartek
    24-05-2018
    śniadanieRacuszki kokosowe z bananami i musem malinowym z orzechami nerkowca (ciepło)(3,8)
    II śniadanie Zielony omlet (ciepło)(3)
    obiadPulpeciki drobiowo-warzywne w sosie pomidorowym z brokułem (ciepło)
    KolacjaSałatka z tuńczyka, jajka i czarnych oliwek z sosem musztardowym (zimno)(3,4,10)
  • piątek
    25-05-2018
    śniadanieJajecznica z szynką i ziołami prowansalskimi (ciepło)(3)
    II śniadanieAmarantuski z żurawiną (zimno)(8,11)
    obiadŁosoś pieczony w ziołach z ryżem curry i lekką sałatką (ciepło)(4)
    Kolacja Lekko pikanta zupa tajska na mleczku kokosowym (ciepło)
  • sobota
    26-05-2018
    śniadanieJaglanka kokosowo-bananowa z orzechami włoskimi (ciepło/zimno)(8)
    II śniadanieSmoothie marchewkowe z orzechami nerkowca (zimno)(8)
    obiadAwokado faszerowane mięsem i warzywami (ciepło)(9)
    KolacjaSałatka Caprese z grillowanym indykiem i pesto bazyliowym (zimno)(8)