MENU

FIT

  • piątek
    20-07-2018
    śniadanieOmlet z zieloną fasolką szparagową, czosnkiem i ziołami (zimno)(3)
    II śniadanieSmoothie owsiano-morelowe (zimno)(1,7)
    obiadBurgery rybne z bułką grahamką (ciepło)(1,4,7)
    PodwieczorekChłodnik z młodej botwinki (zimno)(7)
    KolacjaSałatka z kaszy gryczanej, szpinaku z  suszonymi pomidorami i fetą (zimno)(7)
  • sobota
    21-07-2018
    śniadaniePasta ze słonecznika z domowymi nachosami (zimno)(1)
    II śniadaniePieczone warzywa z vinegrettem miodowo-musztardowym (zimno)(9)
    obiadSpaghetti pełnoziarniste z sosem bolońskim (ciepło)(1)
    PodwieczorekSmoothie wiśniowe (zimno)
    KolacjaPierożki pieczone z mięsem i pieczarkami (ciepło)
  • niedziela
    22-07-2018
    śniadaniePumpernikiel z domowym hummusem i ogórkiem kiszonym (zimno)(1,11)
    II śniadanie Czekonaleśnik z serkiem śmietankowym i owocami (ciepło)(1,3,7)
    obiadStrogonow drobiowy z pełnoziarnistymi kluseczkami i buraczkami (1,3,7)
    PodwieczorekBatoniki owsiano-żurawionowe (zimno)(1)
    KolacjaBabeczki jaglane z warzywami z sosem jogurtowym (ciepło/zimno)(3,7)
  • poniedziałek
    23-07-2018
    śniadanieMango sticky rice (zimno)(11)
    II śniadanieTwarożek grani z rzodkiewką i pomidorkami (zimno)(7)
    obiadRoladki drobiowe z selerem z kaszą pęczak i gotowaną kapustą (ciepło)(1,9)
    PodwieczorekOwoce pod Fit kruszonką (zimno)
    KolacjaSałatka z komosy ryżowej z grillowaną papryką i cukinią (zimno)
  • wtorek
    24-07-2018
    śniadanieMuffin jajeczny z szynką w toście pełnoziarnistym (ciepło)(1,3)
    II śniadanieJogurt grecki z domową granolą i musem z kiwi (zimno)(1,7,8,11)
    obiadBuraczane naleśniki z nadzieniem szpinakowo-czosnkowym z jajkiem i kaszą gryczaną (ciepło)(1,3,7)
    PodwieczorekSmoothie zielone (zimno)
    Kolacja Fasolka szparagowa w oliwie z ziołami, serem feta (ciepło/zimno)(7)
  • środa
    25-07-2018
    śniadanieKanapka z pastą z kurczaka z warzywami (zimno)(1,7)
    II śniadanieMus z czarnej porzeczki z płatkami czekoladowymi i orzechami nerkowca (zimno)(7,8)
    obiadPizza na jaglanym spodzie z szynką, oliwkami, pomidorami i rukolą (ciepło)(3,7)
    PodwieczorekSłodka kasza mazurska z karmelizowanym jabłkiem (ciepło/zimno)(1)
    KolacjaPasztet z białej fasoli z koperkiem i lekką sałatą z oliwą (ciepło/zimno)(10)
  • czwartek
    26-07-2018
    śniadanieOmlet biszkoptowy z musem wiśniowym (ciepło)(1,3)
    II śniadanie Kokosowy pudding z tapioki z gruszką (zimno)
    obiadRisotto z kurkami i indykiem (ciepło)(7)
    PodwieczorekPełnoziarniste brownie z batatów (zimno)(1)
    Kolacja Sałatka z jarmużu, selera naciowego, granatu z orzechami nerkowca w sosie miodowo-musztardowym (zimno)(8,9,10)

VEGE

  • piątek
    20-07-2018
    śniadanieOmlet z zieloną fasolką szparagową, czosnkiem i ziołami (zimno)(3)
    II śniadanieSmoothie owsiano-morelowe (zimno)(1,7)
    obiadBurgery rybne z bułką grahamką (ciepło)(1,4,7)
    PodwieczorekChłodnik z młodej botwinki (zimno)(7)
    KolacjaSałatka z kaszy gryczanej, szpinaku z  suszonymi pomidorami i fetą (zimno)(7)
  • sobota
    21-07-2018
    śniadaniePasta ze słonecznika z domowymi nachosami (zimno)(1)
    II śniadaniePieczone warzywa z vinegrettem miodowo-musztardowym (zimno)(9)
    obiadSpaghetti pełnoziarniste z wegetariańskim sosem bolońskim (ciepło)(1,7)
    PodwieczorekSmoothie wiśniowe (zimno)
    KolacjaPierożki pieczone z warzywami i pieczarkami (ciepło)
  • niedziela
    22-07-2018
    śniadaniePumpernikiel z domowym hummusem i ogórkiem kiszonym (zimno)(1,11)
    II śniadanie Czekonaleśnik z serkiem śmietankowym i owocami (ciepło)(1,3,7)
    obiadStrogonow z boczniaków i pieczarek z pełnoziarnistymi kluseczkami i buraczkami (ciepło)(1,3,7)
    PodwieczorekBatoniki owsiano-żurawionowe (zimno)(1)
    KolacjaBabeczki jaglane z warzywami z sosem jogurtowym (ciepło/zimno)(3,7)
  • poniedziałek
    23-07-2018
    śniadanieMango sticky rice (zimno)(11)
    II śniadanieTwarożek grani z rzodkiewką i pomidorkami (zimno)(7)
    obiadPełnoziarnisty makaron penne z dynią, szpinakiem, suszonymi pomidorami i fetą (ciepło)(1,7)
    PodwieczorekOwoce pod Fit kruszonką (zimno)
    KolacjaSałatka z komosy ryżowej z grillowaną papryką i cukinią (zimno)
  • wtorek
    24-07-2018
    śniadanieMuffin jajeczny z cukinią w toście pełnoziarnistym (ciepło)(1,3)
    II śniadanieJogurt grecki z domową granolą i musem z kiwi (zimno)(1,7,8,11)
    obiadBuraczane naleśniki z nadzieniem szpinakowo-czosnkowym z jajkiem i kaszą gryczaną (ciepło)(1,3,7)
    PodwieczorekSmoothie zielone (zimno)
    Kolacja Fasolka szparagowa w oliwie z ziołami, serem feta (ciepło/zimno)(7)
  • środa
    25-07-2018
    śniadanieKanapka z pastą z tuńczyka z warzywami (zimno)(1,4)
    II śniadanieMus z czarnej porzeczki z płatkami czekoladowymi i orzechami nerkowca (zimno)(7,8)
    obiadPizza na jaglanym spodzie z pieczarkami, oliwkami, pomidorami i rukolą (ciepło)(3,7)
    PodwieczorekSłodka kasza mazurska z karmelizowanym jabłkiem (ciepło/zimno)(1)
    KolacjaPasztet z białej fasoli z koperkiem i lekką sałatą z oliwą (ciepło/zimno)(10)
  • piątek
    27-07-2018
    śniadanieOmlet biszkoptowy z musem wiśniowym (ciepło)(1,3)
    II śniadanie Kokosowy pudding z tapioki z i gruszką (zimno)
    obiadRisotto z kurkami i tofu (ciepło)(7)
    PodwieczorekPełnoziarniste brownie z batatów (zimno)(1)
    Kolacja Sałatka z jarmużu, selera naciowego, granatu z orzechami nerkowca w sosie miodowo-musztardowym (zimno)(8,9,10)

SPORT

  • piątek
    20-07-2018
    śniadanieOmlet z zieloną fasolką szparagową, czosnkiem i ziołami (zimno)(3)
    II śniadanieSmoothie owsiano-morelowe (zimno)(1,7)
    obiadBurgery rybne z bułką grahamką (ciepło)(1,4,7)
    PodwieczorekChłodnik z młodej botwinki (zimno)(7)
    KolacjaSałatka z kaszy gryczanej, szpinaku z  suszonymi pomidorami i fetą (zimno)(7)
  • sobota
    21-07-2018
    śniadaniePasta ze słonecznika z domowymi nachosami (zimno)(1)
    II śniadaniePieczone warzyw z vinegrettem miodowo-musztardowym (zimno)(9)
    obiadSpaghetti pełnoziarniste z sosem bolońskim (ciepło)(1)
    PodwieczorekSmoothie wiśniowe (zimno)
    KolacjaPierożki pieczone z mięsem i pieczarkami (ciepło)
  • niedziela
    22-07-2018
    śniadaniePumpernikiel z domowym hummusem i ogórkiem kiszonym (zimno)(1,11)
    II śniadanie Czekonaleśnik z serkiem śmietankowym i owocami (ciepło)(1,3,7)
    obiadStrogonow drobiowy z pełnoziarnistymi kluseczkami i buraczkami (1,3,7)
    PodwieczorekBatoniki owsiano-żurawionowe (zimno)(1)
    KolacjaBabeczki jaglane z warzywami z sosem jogurtowym (ciepło/zimno)(3,7)
  • poniedziałek
    23-07-2018
    śniadanieMango sticky rice (zimno)(11)
    II śniadanieTwarożek grani z rzodkiewką i pomidorkami (zimno)(7)
    obiadRoladki drobiowe z selerem z kaszą pęczak i gotowaną kapustą (ciepło)(1,9)
    PodwieczorekOwoce pod Fit kruszonką (zimno)
    KolacjaSałatka z komosy ryżowej z grillowaną papryką i cukinią (zimno)
  • wtorek
    24-07-2018
    śniadanieMuffin jajeczny z szynką w toście pełnoziarnistym (ciepło)(1,3)
    II śniadanieJogurt grecki z domową granolą i musem z kiwi (zimno)(1,7,8,11)
    obiadZupa cebulowa z prażonymi pestkami dyni oraz buraczane naleśniki z nadzieniem szpinakowo-czosnkowym z jajkiem i kaszą gryczaną (ciepło)(1,3,7)
    PodwieczorekSmoothie zielone z prażonymi pestkami dyni (zimno)
    Kolacja Fasolka szparagowa w oliwie z ziołami, serem feta i ryżem (ciepło/zimno)(7)
  • środa
    25-07-2018
    śniadanieKanapka z pastą z kurczaka z warzywami (zimno)(1,7)
    II śniadanieMus z czarnej porzeczki z płatkami czekoladowymi i orzechami nerkowca (zimno)(7,8)
    obiadPizza na jaglanym spodzie z szynką, oliwkami, pomidorami i rukolą (ciepło)(3,7)
    PodwieczorekSłodka kasza mazurska z karmelizowanym jabłkiem (ciepło/zimno)(1)
    KolacjaPasztet z białej fasoli z koperkiem i lekką sałatą z oliwą (ciepło/zimno)(10)
  • czwartek
    26-07-2018
    śniadanieOmlet biszkoptowy z musem wiśniowym (ciepło)(1,3)
    II śniadanie Kokosowy pudding z tapioki z gruszką (zimno)
    obiadRisotto z kurkami i indykiem (ciepło)(7)
    PodwieczorekPełnoziarniste brownie z batatów (zimno)(1)
    Kolacja Sałatka z jarmużu, selera naciowego, granatu z orzechami nerkowca w sosie miodowo-musztardowym (zimno)(8,9,10)

BEZGLUTENOWA

  • piątek
    20-07-2018
    śniadanieOmlet z zieloną fasolką szparagową, czosnkiem i ziołami (zimno)(3)
    II śniadanieBezglutenowe smoothie owsiano-morelowe (zimno)(7)
    obiadMedaliony rybne z kaszą jaglaną z warzywami i sosem jogurtowo-ziołowym (ciepło)(4,7,9)
    PodwieczorekChłodnik z młodej botwinki (zimno)(7)
    KolacjaSałatka z kaszy gryczanej, szpinaku z  suszonymi pomidorami i fetą (zimno)(7)
  • sobota
    21-07-2018
    śniadaniePasta ze słonecznika z pieczywem bezglutenowym (zimno)
    II śniadaniePieczone warzyw z vinegrettem miodowo-musztardowym (zimno)(9)
    obiadBezglutenowe spaghetti z sosem bolońskim (ciepło)
    PodwieczorekSmoothie wiśniowe (zimno)
    KolacjaPierożki pieczone z mięsem i pieczarkami (ciepło)
  • niedziela
    22-07-2018
    śniadanieBezglutenowa kanapka z domowym hummusem i ogórkiem kiszonym (zimnno)(11)
    II śniadanieBezglutenowy czekonaleśnik z serkiem śmietankowym i owocami (ciepło)(3,7)
    obiadStrogonow drobiowy na puree z groszku z buraczkami (ciepło)(7)
    PodwieczorekBezglutenowy batoniki owsiano-żurawionowe (zimno)
    KolacjaBabeczki jaglane z warzywami z sosem jogurtowym (ciepło/zimno)(3,7)
  • poniedziałek
    23-07-2018
    śniadanieMango sticky rice (zimno)(11)
    II śniadanieTwarożek grani z rzodkiewką i pomidorkami (zimno)(7)
    obiadBezglutenowy makaron penne z dynią, szpinakiem, suszonymi pomidorami i fetą (ciepło)(7)
    PodwieczorekOwoce pod bezglutenową Fit kruszonką (zimno)
    KolacjaSałatka z komosy ryżowej z grillowaną papryką i cukinią (zimno)
  • wtorek
    24-07-2018
    śniadanieMuffin jajeczny z szynką (ciepło)(3)
    II śniadanieJogurt grecki z domową bezglutenową granolą i musem z kiwi (zimno)(7,8,11)
    obiadBuraczane bezglutenowe naleśniki z nadzieniem szpinakowo-czosnkowym z jajkiem i kaszą gryczaną (ciepło)(3,7)
    PodwieczorekSmoothie zielone (zimno)
    Kolacja Fasolka szparagowa w oliwie z ziołami, serem feta (ciepło/zimno)(7)
  • środa
    25-07-2018
    śniadanieBezglutenowa kanapka z pastą z kurczaka z warzywami (zimno)(7)
    II śniadanieMus z czarnej porzeczki z płatkami czekoladowymi i orzechami nerkowca (zimno)(7,8)
    obiadPizza na jaglanym spodzie z szynką, oliwkami, pomidorami i rukolą (ciepło)(3,7)
    PodwieczorekAmarantus ekspandowany z karmelizowanym jabłkiem (zimno)
    KolacjaPasztet z białej fasoli z koperkiem i lekką sałatą z oliwą (ciepło/zimno)(10)
  • czwartek
    26-07-2018
    śniadanieBezglutenowy omlet biszkoptowy z musem wiśniowym (ciepło)(3)
    II śniadanie Kokosowy pudding z tapioki z gruszką (zimno)
    obiadRisotto z kurkami i indykiem (ciepło)(7)
    PodwieczorekSałatka owocowa z bakaliami (zimno)(8)
    Kolacja Sałatka z jarmużu, selera naciowego, granatu z orzechami nerkowca w sosie miodowo-musztardowym (zimno)(8,9,10)

PALEO

  • piątek
    20-07-2018
    śniadanieOmlet z szynką, czosnkiem i ziołami (zimno)(3)
    II śniadanieKarmelizowane owoce (zimno)
    obiadMedaliony rybne z warzywami i sosem ziołowym (ciepło)(3,4,9)
    KolacjaSałatka z kaszy gryczanej, szpinaku z  suszonymi pomidorami (zimno)
  • sobota
    21-07-2018
    śniadanieJajecznica z pomidorkami i bazylią (ciepło)(3)
    II śniadanieSmoothie wiśniowe (zimno)
    obiadGrillowane warzywa w sosie bolońskim (ciepło)
    KolacjaPierożki pieczone z mięsem i pieczarkami (ciepło)
  • niedziela
    22-07-2018
    śniadanieCzekonaleśniki z musem malinowym i orzechami nerkowca (ciepło)(3,8)
    II śniadanieBatonik bakaliowe (zimno)
    obiadStrogonow drobiowy z kluseczkami gryczanymi i buraczkami (ciepło)(3,9)
    KolacjaAwokado faszerowane mięsem i warzywami (ciepło)(9)
  • poniedziałek
    23-07-2018
    śniadanieMango sticky rice (zimno)(11)
    II śniadanieKarmelizowane owoce z migdałami (zimno)(8)
    obiadRoladki drobiowe z selerem na puree z batata i kapustą gotowaną (ciepło)(9,11)
    KolacjaSałatka z grillowanej papryki, cukinii z indykiem i oliwkami (zimno)
  • wtorek
    24-07-2018
    śniadanieMuffin jajeczny z szynką (ciepło)(3)
    II śniadanieSmoothie zielone z prażonymi pestkami dyni (zimno)(8)
    obiadBuraczane naleśniki z nadzieniem szpinakowo-czosnkowym i grillowanym kurczakiem (ciepło)
    KolacjaFasolka szparagowa w oliwie z ziołami i pestkami słonecznika (ciepło)
  • środa
    25-07-2018
    śniadaniePasta z kurczaka z warzywami i ryżem brązowym na sałacie masłowej (zimno)
    II śniadanieMus z czarnej porzeczki z orzechami nerkowca (zimno)(8)
    obiadPizza na jaglanym spodzie z szynką, oliwkami, pomidorkami i rukolą (ciepło)
    KolacjaPasztet z białej fasoli z koperkiem i lekką sałatą z oliwą (ciepło/zimno)
  • czwartek
    26-07-2018
    śniadanieOmlet biszkoptowy z musem wiśniowym (ciepło)(3)
    II śniadanieKokosowy pudding z tapioki z gruszką (zimno)
    obiadIndyk w sosie kurkowym z surówka z marchwi i brzoskwini (ciepło)
    KolacjaSałatka z jarmużu, selera naciowego, granatu z orzechami nerkowca i grillowanym kurczakiem w sosie miodowo-musztardowym (zimno)(8,9,10)