Fitmix na Facebooku Fitmix na Instagramie
fitmix


PALEO SAMURAJ

W naszej ofercie umieściliśmy Dietę Samuraja, która jest połączeniem wszystkiego co najlepsze z diety Paleo, naszego ewolucyjnego dziedzictwa, żywienia sportowego oraz tradycyjnej diety japońskiej.

W jadłospisie wykluczamy żywność przetworzoną, rośliny strączkowe, zboża zawierające gluten, jak również nabiał. Na zielonej liście produktów znajdują się wszelkie mięsne źródła białka, jaja, a także ryby. Stosujemy 4 posiłki, z których pierwsze trzy są białkowo-tłuszczowe, ostatni węglowodanowy. W ten sposób nasza pudełkowa Dieta Samuraja reguluje poziom cukru we krwi, zapewnia utrzymanie wysokiego poziomu energetycznego organizmu – nie tylko na treningach, ale też w ciągu całego dnia. Dla kogo jest skierowana? Dla Wszystkich, których celem jest poprawa samopoczucia, wyglądu oraz stanu zdrowia, a także zmniejszenia ryzyka wystąpienia różnych chorób. Kaloryczność diety - 1500 kcal, 2000 kcal.

Jakich węglowodanów używamy?


•    bulwy – ziemniaki, bataty, topinambur
•    owoce – prawie wszystkie
•    ryż – biały i basmati, ale nie ciemny (brązowy)
•    pseudozboża – szałwia hiszpańska (chia), szarłat (amarantus), komosa ryżowa (quinoa), gryka i kasza gryczana
•    zboża – kasza jaglana i czasem  zakwas z mąki bezglutenowej
•    inne nasiona – kasztany itp. oraz mąki z nich


W CENIE MOŻLIWOŚĆ WYKLUCZENIA do 3 PRODUKTÓW - typu np cebula, papryka, kiwi.

Przykładowe menu:

  • Śniadanie

Boczek smażony z brukselką

  • II śniadanie

 Koktajl pomarańczowy na bazie kokosa

  • Obiad           

Roladki wieprzowe faszerowane selerem naciowym i papryką z buraczkami

  • Kolacja

Placek owocowy z daktylami